kinabolveddmeg.com

Kínábólveddmeg - BuyitfromChina

Kínábólveddmeg - BuyitfromChina

Eachine E520S drón bemutató

2019. október 31. - BuyitfromChina

Megint egy drón érkezett tesztre, azt gondolom ez egy igazi karácsonyi slágertermék lesz idén. Már a megfizethető kategóriában is vannak jól repülhető eszközök, ezek közé tartozik ez a bemutatásra kerülő darab is. 20191025_134536.jpgAz Eachine nem ismeretlen a Kínából rendelőknek, egy komoly garmad van nekik drónokból, vezérlőkből és minden ilyen cuccból. A múltkori tévedésem után egy drágább verziót rendeltem, ebben már WIFI, GPS és programozható repülés is van. Kamerája 4K rögzítésre képes a leírás szerint. Jelen tesztben a 3 akkus 5G WiFi 4K modellt mutatom be. Ennek az ára is igen kedvező 105 dollárért lehet a miénk, szerintem ez a belefér büdzsé, tehát ha ezen töröd a fejed, ez alá ne add! 

Bontogassunk...

20191025_134647.jpg

ITT VEHETED MEG

A doboz már elsőre megfog, hordtáska kinézet, és esztétikus csomagolás. Minden infót rászitáztak, elején pedig a gép fotóját láthatjuk. Oldalán, alján, hátulján minden információ leolvasható, biztonsági figyelmeztetések is. Ha Kínában lennék és kiakasztva látnám egy üzlet polcán, akkor is vonzónak gondolnám. Szeretem az ilyen dobozokat, amin minden infó megtalálható. A dobozt kibontva már nem ilyen nagy a rend, a szokásos préselt műanyagban fekszik a repcsi és minden további alkaltrész. Van itt minden, 3 akku, töltőkábel, plusz lapátok, rotorvédő, csavarhúzó, kontroller és természetesen maga a drón. 20191025_134815.jpgKézbe véve, szinte ikertestvére az előzőekben bemutatott repcsinek, na meg a DJI madarának. Anyaghasználatra már sokkal jobbat kapunk, semmi sorja, semmi kitüremkedés. Mattított fekete, a szokásos gumírozott festékkel, olyan mintha plastidip-el lenne lefújva. Lábai kihajthatóak, amik egész feszesek, viszont kicsit félősen nyitottam elsőre ki őket. Halk kattanás jelzi, hogy sikeres volt a művelet. Kihajtva a lábakat egy egész méretes madárka néz velünk szembe! 20191025_135114.jpgPropellerei sajnos nem karbonból, vagy üvegszálból készültek (szerintem) viszonylag puha anyag. Akkumulátorát a hátsó részén fogadja, erre figyeljünk betöltéskor, mert elég feszesnek tűnik, de nekem sem illeszkedett minden esetben.  Az orr rész a legérdekesebb, itt találhatjuk a kamerát és 2 ledet. Ennek sok értelmét nem látom, de bekapcsoláskor nagyon mutatós. Szemből nagyon brutális a kinézete, nekem nagyon tetszik. Kontrollere már a jobbik fajta, a gombok mindenhol feliratozva, tehát valamit tudnak is majd. Összeszerelése ugyanolyan gyerekes mint a többi Eachine repcsinek. A telefontartója ennek is nagyon vékony, nem értem miért nem lehet normálisat kitalálni erre. A lényegen nem változtat, használható, kezes darab. A karok viszont érzetre feszesebbek, jobb minőségű ez a rész. Meglátjuk. Elvileg a gépsárkány nem adható 14 év alatti gyermek kezébe, de én azért a 8 éves fiamnak hamar odanyomtam. 

Repüljünk...

Az akkukat feltöltöttem, kb 1,5 órát vesz igénybe az 1200mAh-s 7,4 Voltos akku feltöltése a gyári töltővel. Sajnos csak egyet tudunk tölteni, örültem volna egy multitöltőnek. A délelőttöm ráment a töltögetésre, a kontrollerbe is sikerült elemet applikálnom, minden készen áll a repülésre. Kivittem egy nagy területre, a soha nem lehet tudni elv alapján. Mindent bekapcsoltam, mobilt a helyére illesztettem, ami nekem valahogy nem akart ott maradni. Lehet túl nagy. APP letöltve, a leírásban jó link van hozzá. Érdekes, hogy az iPhone-ra letölthető szoftver kifinomultabb egy kicsit, de a droidos is ugyanolyan jól használható!

Na lőttünk vele pár fotót és videót, a felbontás tányleg 4K, viszont a tömörítéssel vannak gondok és persze látszik a gimbal hiánya. Mindemellett a fotók egész használhatóak, igaz csak JPG-ben rögzülnek, igaz ehhez a 0 fokban gyárilag állított kamerát kicsit le kell törni. Ilyenkor nincsenek benne a probellerek a képben. Nappal szemben eléggé kiég a fotó, de még a drága, nagy gépek is ugyanezt produkálják! Az anyagot alapból menthetjük a gépbe helyezett microSD kártyára, vagy egyenesen a mobilunkra. 20191025171800.jpgMi az utóbbit választottuk, a teszt miatt. Összességében a gép egy nagyon szerethető, nagyon jól repülhető, közepesen jó kamerával szerelt és gimbal hiánnyal küzd, de egy kiránduláshoz, vagy egy hirtelen fotó elkészítéséhez tökéletes választás lehet. Aki ilyenre használná és nem sokat repül, vagy csak most ismerkedik a quadrokopterekkel, annak ez lesz a legjobb választás. 

Értékelés: Ár/érték arányban egy jó választás, ha ezt az árkategóriát nézzük akkor 4/5 pontot tudnék rá adni!

Tipp: Jó képeket készíthetünk vele, ha az objektumhoz repülünk és hagyjuk lebegni a gépet. Ekkor jó képeket is tudunk vele lőni! A képek küzütt vannak rossz fotók ezek menet közben készültek, nem lebegve! Direkt készültek ilyenek is ezeket is meg kell mutatni! De jóóóó!

A bejegyzés trackback címe:

https://kinabolveddmeg.blog.hu/api/trackback/id/tr6715273968

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása