kinabolveddmeg.com

Kínábólveddmeg - BuyitfromChina

Kínábólveddmeg - BuyitfromChina

VIOLEWORKS 4 INCH AKKUS MINI LÁNCFŰRÉSZ GYORSTESZT

2023. április 26. - BuyitfromChina

Itt a tavasz, lassan tényleg neki kell állni a kerti munkáknak. Tudom, van aminek már késő, vagy megcsináltad, de sok-sok egyéb munka van még folyamatosan. ezzel a kis láncfűrésszel sok energiát takaríthatsz meg! 

MEGVESZEM Kupon a remek árhoz: BGXIFD591 

Szinte minden kiskertben eljön az a pillanat, amikor valamit ki kell vágni, vagy csak terepet kell rendezni. Ekkor kerülnek elő a régi, rozsdás fűrészek, kicsorbult fogakkal. Vagy csak szimplán nem találod, mert ősz már régen volt. Ha meg is leled, még ha jó is, tudod, hogy a homlokod nem marad száraz, keresed a söritalt, és mindenféle "imákat" mormolsz magadban, mire minden nem odavaló csepőtét (katt a szóra ha nem tudod mit jelent) kiirtasz. A minap velem is ez történt, nézegettem már hetek óta az elszáradt hecsedli* bokrot. Nem volt az a sörmennyiség, hogy bemásszak alá és hegedüljek ott fél órát, hiába van topshak jóféle fűrészem. Nem, ki kellett találnom valamit.... A facebook csoportunkban olvasgattam a kommenteket és egyre többen ajánlották a láncfűrészt. "Vizsgázott motorfűrész-kezelőként" egy másodpercig sem gondolkodtam, kell nekem egy ilyen. Véged van csipkebogyóbokor-tüskés-mindenségit-nekijje! 

CSOMAGOLÁS

A doboz kivételesen nem recycled barna, hanem szép fekete, fényes, némi információval ellátva. Kit érdekel, lett volna barna, úgyis megy a szelektívbe 3 perc múlva. A csomagolásban kicsit hánytatott sorban vannak az alkatrészek, de minden megtalálható. A gép, 1 akkumulátor töltövel együtt, ami elvileg makita kompatibilis, egy lánc okosan nylon-ba csomagolva, egy vezetőlemez, 10-es dugóskulcs és egy keresztcsavarhúzó. Természetesen némi manual is kapott helyet, de ez esetben nálam nem volt rá szükség. 

furesz 3

ÖSSZESZERELÉS

Nagy tudományt nem igényel, főleg annak aki már látott motorfűrészt. De halkan megjegyzem annyi köze van hozzá, mint elefántnak az egérhez. Kb hasonlítanak és ennyi. Nekiestem mint az a bizonyos Tóth a p....nak. A láncot a csomagolástól egy mozdulattal megszabadítottam, valaki okosan némi olajjal frankón lekezelte. Igen, ezt így kell. Első pont. A vezetőlemez kellően nehéz, érezhetően valami fémből készült, leginkább valami vas/acél olvadéka megszilárdult állapotban. A védőburkolat eltávolítása után azonnal a helyére is tudjuk illeszteni, ekkor kerül fel a lánc is a helyére. Kis odafigyelést igényel, hogy jó irányban legyen! Ha mindez megvan, akkor mehet vissza a burkolat, amit a kapott dugóskulccsal fixre húznánk, de nem tesszük. Ameddíg enged a lánc, a sliccelt lemezt húzzuk előre, majd enyhén szorítsunk rá az anyával. Ezután ha benézünk a lemez és a géptest közé, látunk egy apró csavart, ezzel fogjuk feszíteni a láncot a helyére. Érdemes teljesen "kitekerni" összeszerelés előtt. Ha a lánc megfelelő feszességű, akkor mehet a kulcs, mehet a szorítás. Egy kicsit a láncnak lógnia kell, ezzel legyünk tisztában, de nem annyira mint a cikk képén látható. Az már kinyúlt állapotban van, feszítés után ismét működött. Ha mindennel megvagyunk, az akkuban egy próba erejéig van szufla. Egyszerre kell a két gombot nyomni, ez olyan "biztonsági" cucc. 

furesz 2

VÁGJUK FÁT!

Mindennel elkészültem, akku feltöltve, mehettem az udvarra megbírkózni a hecsedlibokorral. Aki vágott már ki egy 3 méteres kb 20 éveset, az tudja, hogy már ha közelítesz felé is 400 tüske van a karodban, combodban, mindenhol, tehát megfelelő védőöltözetben igyekeztem odasomfordálni. Berregtettem a gépet mint a nagyok, hátha megijed és nem nekem kell kivágnom, de sajna rám várt a feladat. Ágaitól megszabadítottam, ezek ujjnyi vastagságúak voltak. Ezekkel semmi probléma nem akadt, igaz ez pont nem erre való. Ide kellene egy metszőolló, de valahol elveszett a csatában ősszel. Tehát, az ágakkal jól megbirkózik, sikeresen odajutottam a még élő, a világ összes vizét felszívó vastagabb "törzshöz". Itt sem volt kérdés, vitte mint parasztkasza a búzát. Sima liba. Pár apró gallyazással sem volt problémája. Ezután nekiestem a kivágásra váró szőlőnek, amik nehezebb falatnak bizonyultak, de ezekkel is megbirkózik. Ezek már vastagabbak voltak, majdnem csuklóvastagságú törzsekkel. A karókkal sem kinlódtam, tőbe kapott mind egy vágást. Jobb helyeken ez akác, de szinte meg sem kottyant neki. Tehát amire kitalálta a gyártó, arra tökéletesen megfelel. Nem, nem a napi aprófát kell ezzel összevágni, nem is a kocsi tüzifát. Gallyazni, csepőtét irtani, kissebb fákat kivágni. A láncra figyelni kell, hamar megnyúlik, ilyenkor némi beállítás szükséges, ami tényleg egy percnyi időt vesz el a kerti munkából. A lenti képen látszik, hogy azért ez kapott rendesen, egy nagynál is így nézne ki ha arányaiban használnám. A vastagabb ágaknál ugyanúgy megszorul mint méretes társa, tehát a vágástechnikát is gyakorolni kell ezzel is. Ilyenkor letilt a motor, ki kell szabadítanunk a vágatból, majd újra elindítani. Egy kis munkavédelemnek itt bele kell férnie, mert ez akármilyen pici is, NEM GYEREKJÁTÉK!!! Nem próbáltam ki nyilván, de biztosan csúnya sérüléseket tud okozni a testünk bármelyik felületén! Tessenek felvenni vékony fűrészkesztyűt legalább a fogó kezünkre és egy munkavédelmi szemüveget. Jobb a béke alapon, mert a forgács itt is hullik, főleg magasabb ágak vágásakor lehet probléma. 

füresz

KONKLÚZIO

Amire a gyártó szánja arra tökéletes, nekem kimondottan tetszik a 4 inch (kb 10 centi)-es lap, mindenhová is befér. Erő hihetetlen van benne, pörög mint a villanyóra, ha ésszel használja valaki, tényleg jó társa lesz a kertben. Nyilván, fentebb is említettem, nem az éves tüzifa összevágására való, de a kertben nélkülözhetetlen szerszám válhat belőle. Sok helyen olvastam, hogy akku problémái vannak ennek a tipusnak, de ezt orvosolhatjuk a facebook-on fellelhető szerelőkkel, akik "fillérekért" dobnak bele értelmes cellákat! Nekem bejött, én ajánlott kategóriába teszem

 

Kaptunk egy ajánlatot is a Banggood-tól, a 

BGXIFD591 
kuponnal 25,99 USD-ért viheted haza! 

 

katt a linkre: https://www.banggood.com/custlink/mK3WwsWZuj

A bejegyzés trackback címe:

https://kinabolveddmeg.blog.hu/api/trackback/id/tr8418111012

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása