kinabolveddmeg.com

Kínábólveddmeg - BuyitfromChina

Kínábólveddmeg - BuyitfromChina

Havit TWS fülhallgató bemutató

2019. november 07. - BuyitfromChina

Ma megint egy olyan terméket hoztam ami szerintem már mindenki fülén folyik ki, de szerencsére ezzel még jobban össze tudok mindenkit zavarni, hogy melyik is az a füles, amire szüksége van. Mivel az AMAZON.DE-vel is bizniszelünk, nekik is írunk cikkeket, bemutatókat, most következzen a tőlük érkezett TWS füles. Árkategóriában direkt maradtam a földön, 20 euro magassága, még a bőven megfizethető kategória, főleg ha használjátok a kupont is hozzá.20191022_171927.jpg

Link: https://www.amazon.de/dp/B07VWGNDPY?ref_=ast_sto_dp Kupon: GUXY3FNU

 Az Amazon azért lehet érdekes számunkra, mert már rengeteg cuccot kiszállítanak hozzánk is szinte másnapra. Tehát innen is érdemes lesz lassan szemezgetni, persze annyira nincsenek jó áraik mind a kínai shopoknak, de sokszor ha gyorsan kell valami, én is innen rendelek. Kicsit beszéljünk magáról a márkáról is, nem nagyon van még a köztudatban, pedig készül náluk a fülestől az óráig, többféle elektronikai cikk. A cég 1998-ban alakult és mily' érdekes Kínai zászló lobog a tetjén. 2017-ben léptek ki igazából a világpiacra, addig csak az ázsiai piacra dolgoztak. Ahogy fejlődtek, egyre több terméket állítottak elő és igyekeztek felzárkózni. Mára már ott vannak az erős középmezőnyben, árfekvésük nagyon kedvező. De mit is kaptunk tőlük most. 

Bontogassunk...

Egy szépen kidolgozott piros-fehér dobozban érkezett a termék, teljesen globál, minden angolul van rányomtatva, jó van azért csirkeláb is ha jól megnézzük... Simán elférne bármelyik áruházlánc polcain is, nem az a kínai boltos, semmitmondó design. Maga a termék is szerepel már az előlapon, nem rejtették véka alá, a belsőséget sem. Ez egy szétcsúsztatható védőtok igazából, ez alatt rejtőzik a tűzpiros csomagolás, amiben a termékünk rejtőzködik. 20191022_171955.jpgA belső doboz már nem annyira formabontó, de ha már eddig eljutottunk, ez már kit érdekel. Már szeretnénk megnézni mi is van odabenn. Széttépve a dobozt, már szembe is néz velünk a szelence, szinte alig észrevehető, mert olyan kis picike. Szerintem kisebb mint a redmi füles töltője. A kis kapszula mellé viszont kapunk angol nyelven íródott használati utasítást, töltőkábelt, gumiharangokat. Az tetszett, hogy a füleseket külön védőfólia is védi, kaptam már kínai ujjlenyomatod holmit, nem is egyet. Viszont a mi ujjunk nyomata mindenhol meglátszik majd a használat közben. lásd a fotókat! Direkt nem töröltem le a cuccot!!! Finom elegáns mozdulattal leszabtam róluk a fóliát, legyen az első ujjnyom az enyém. Azonnal tapiztam is... :D Minőségi panaszom viszont abszolút nincs, minden darabján látszik, hogy odafigyeltek az összeszerelésre. ABS műanyagból készült, de nagyon gondos kidolgozással. Sehol egy illesztési hiba, vagy sorja. 20191022_172202.jpgA füles és a bölcső is matt fekete fényezést kapott, kivételt képez a virtuális gomb, ez is fekete, viszont fényesen csillog. A kis zajkeltők csupán csak 4 grammosak, viselésük szinte észrevehetetlen. Alul kaptak helyet a töltőcsatlakozók, mint majdnem minden társuk, viszont itt már odafigyeltek a hülyékre is mint én és okosan odagravírozták, melyik a jobb ill. a bal oldal. A szilikon gumiharangok is minőségiek, kapunk 3 darabot, tehát biztosan ki tudjuk választani a megfelelő méretet. Tényleg nagyon aprók, az én kicsi fülkagylómban is elviselhető, nem feszít. A tápellátásért egy-egy 30 mAh-ás akku felel, ezzel akár 3 órányi zenehallgatást tesz lehetővé, természetesen nem full hangerőn. A megszólalásért itt is Grafén meghajtók dolgoznak. A kapcsolatot  Bluetooth 5.0-án képes felépíteni, ami a jelenleg a TWS füleseknél alapszabály. Ha nem BT 5.0 már nem is nagyon szabad megvenni. Kell is, hiszen ritka gyorsnak kell lennie, hiszen rengeteg fülesnek pont az a baja, hogy késik a hang a képhez képest, ez bizony nagyon zavaró tud lenni, főleg egy magyar nyelven készült filmnél. BT profilok közül ezeket ismeri A2DP/AVRCP/HFP/HSP, panasz itt sem lehet. Oldalán már nem fizikai gombot találunk, hanem érintőpanelt, nálam már csak ilyen jöhet szóba, utálom belepaszírozni a fülembe a gombosokat. 20191107_230753.jpgHa figyelmesek vagyunk, megbújik itt egy apró kis lámpa, egy multifunkciós, minden infót rajta keresztül kapunk. (soha nem nézem ezeket a fényeket) Ugorjunk fejest a töltőbe, ez is hozza az elvárt minőséget, nagyon helytakarékosan oldották meg az ebben rejlő technikát is. Sok nincs benne, vannak mágnesek, ezek vonzzák magukhoz a füleseket töltéskor, egy rugó, egy 500 mAh-ás akku és segédeszközei. Súlya nem éri el a 40 grammot, tehát az egész cucc összességében 47 grammocska, ami még egy sportszeletnél is könnyebb. A teteje ennek nem mágneses, ezt egy rugó csapkodja, nekem ez nem jön át annyira, kicsit hangosnak érzem lecsukáskor. Felül a márkajelzés olvasható, alján technikai információkat találunk. 20191107_230624.jpgA töltücsatlakozója a hátsó fertályba került, itt egy microUSB kábellel adhatjuk neki a delejt. Mellette kis LED jelzi a töltés állapotát. Ez is szépe darab, annyi csak a problémám, hogy a kinyitáshoz vájt rovátka elég vékon, a kinyitása ezért nekem nehézkes, de bevállalom. Van ennél sokkal rosszabb termék is, amiről nem is mertem cikket írni, annyira tré volt. 

Hallgatózzunk...

A termékünk feltöltve érkezett, tehát azonnal hadra is tudtam fogni. A csatlakozása a már jól megszokott, hasonlóan megy mint a Xiaomi airdots-nál. A telefon BT kapcsolatai között kell megkeresnünk, de előbb vegyük ki a töltőből! Ne ijedjünk meg, ha csak egyik oldalt látjuk a telefonunkban, összeszedi a másikat a kapcsolódás után. Azt fogjuk látni a képernyőn, amelyiket előbb vettük ki. Egyszerűen csak konektáljuk össze vele és láss csodát, már megy is. De ez már gyerekjáték mindenkinek, kár fecsérelni a szót rá. 20191107_230722.jpgAmi nagyon tetszik benne, hogy a kapcsolat ezek után szinte azonnal felépül amint kivesszük a tokból. Megkerestem a megfelelő gumiharangot és természetesen a legjobb zenéket, hogy meghallgassam milyen minőségben muzsikálnak azok a grafének. Hangos elektronikus tánczenével indítottam a pályafutását, nem járattam a drivereket, ezeket amúgy sem kell, ha kellene ott lenne nagy piros betűkkel. Tehát zene szól, kakaó maximumra. A gyártó szerint 20-20.000Hz-ig visz át, de mindenki tudja, hogy ez erős parasztvakítás, a 75 ezres DJ fülesem sem tudja ezt. 15kHz-nél ugyanúgy elvérzik mint az összes többi, a mély hangoknál 23 Hz körül már szinte néma csend van de ez jó teljesítmény. A sztereo hatás megfelelő, igaz jelenleg nem sok zeneszámot ismerek, ahol ennek fontos szerepe lenne. 20191107_230605.jpgFontos kiemelni, hogy videóknál, a képhez képest nagyon-nagyon keveset csúszik a hang, vásárláskor erre figyeljünk oda, olvassunk teszteket. Hangerővel viszont voltak problémáim, nekem személy szerint nem elég hangos, de ezt mindenki döntse el maga. Én szeretem a nagyon hangos zenét. Telefonálásra ez is annyira alkalmas mint ahogy a többi. Majdnem a nullával ér fel, a szánk még mindig messze van a fülünktől, a mikrofon meg annyira nem jó benne. Egy pincéből fogunk ordítozni a beszélgetőpartnerünk fülébe, használható, de nem az igaz, főleg forgalmas utcán. Az érintőgombokkal vezérelhetjük a telefonunkat, play/pause, következő szám és a hívésokat is tudjuk fogadni, illetve bontani, tehát ha mindenkinek felvesszük a telót, akkor elő sem kell venni a zsebünkből. Remélem azt mindenki tudja, ha afrikából hívnak akkor az 6 számjegyű telefonszámla lesz, vagy csak szimplán elfogadsz valamilyen szerződést egy hívásfogadással, mondjuk előfizetsz a popómagazinra! :D  Vedd elő, nézd meg ki keres, ne légy lusta!

Konzekvencia...

A füles minőségi darab, panasz nem lehet rá. Üzemidőben hozza az elvárt 3 órát, de nem teljes hangerőn! Akkumulátorát azonban egy bő óra alatt feltölthetjük akár 4x is a bölcsőben, azaz nem maradunk sokáig zene nélkül. 20191107_230816.jpgKis méretének köszönhetően elfér akár egy szűk farmerzsebben, én azért szoktam félni, hogy szimplán nem találom meg mert elveszítem olyan apró. Sportoláshoz is tudom ajánlani, a fülben a megfelelő haranggal tökéletesen tart. Jó termék, használható, de nekem kicsit halk. Szinte minden eleme ujjlenyomatmágnes, a képeket direkt készítettem így, hogy látható legyen! Nem értem a mérnököket!?!?! Köszönjük az Amazon.de-nek a tesztterméket! 

A bejegyzés trackback címe:

https://kinabolveddmeg.blog.hu/api/trackback/id/tr8615295652

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása