kinabolveddmeg.com

Kínábólveddmeg - BuyitfromChina

Kínábólveddmeg - BuyitfromChina

Gőzzel vasalni? Megmutatjuk...

2018. október 22. - BuyitfromChina

Gőzzel vasalni? Megmutatjuk...

Houzetek HDL - 7010 bemutató és teszt

osszerakva.jpg

Mivel nem nagyon szeretek vasalni, pedig tudok ám, a párom meg pont akkor nincs otthon,  amikor inget kellene felvennem, ezért gondoltam beújítok egy gőzvasalót magamnak. Nézegettem, nem akartam sok pénzt költeni rá, olyan sűrűn nem használnám. Kiválasztottam az egyik legegyszerűbbet az oldalról. A választásom a Houzetek HDL – 7010-re esett, nem drága, és nem is olyan bumszli nagy holmi, könnyen elrejthető a szekrényben. A leírás szerint bárki könnyen bánik vele, sok matek nem kell a használatához. A 24 dolláros ára még a rezeg a léc kategória, egy olcsóbb vasaló is ennyibe kerül, de az nehezebb, ezért a cipelése is macerásabb. Ellenben ezzel, ami kb 40 deka az egész a leírása alapján. Szerintem 10! :D Rendelésemet kivártam, 3 hétig tartott a hajóút, de épségben megérkezett a kis szerzeményem.

dobozos.jpg

Bontogassunk...

Doboza ugyanolyan egyszerű mint maga a készülék, nevezhetném faéknek is! Újrahasznosított csomagolás, amire felskiccelték az eszköz képét. Ezt hamar a szemétre vetettem, sok szükségét nem érzem a csomagolásoknak. USER manual-ból kapunk egy összehajtogatott papírt, végre angolul is le vagyon írva minden fontos információ. Kézbe véve a vasalónkat, voltak észrevételeink.  

tartaly.jpg

A termék nem a jobbik fajtából való, anyaghasználata is az egyszerűbb felé fordul.Olyan kínais nah... Összeszerelése is hagy kívánni valót maga után, látszik egy-két helyen, hogy a sorja nincs rendesen eltávolítva, vagy akadnak rések az illesztéseknél. Gombja is valahonnan megmaradt, de tökéletesen teszi a dolgát.  Ettől függettlenül összességében tökéletesen használható, csak nem olyan szép, mintha egy nagyobb gyártó készítette volna, meg a szekrényben amúgy is maximum a molyok nézegetik... Kicsit törékenynek éreztem a fehér burkolatot,anyagvastagságban nem jeleskedik, ami a gépünk lelkét, azaz a rozsdamentes acél víztartályt védi.

szetszedve.jpg

Ez 120 ml vízzel tölthető fel, ami egy ing kivasalásához bőven elegendő! A gőzőlő résznél érezni egy kicsit erősebb falvastagságot, itt 5 fúvókából ontja majd a gőzt! Remélhetőleg van némi kerámiabetét is benne és a vizkövet is jól bírja. EU csatlakozós 2,4 méteres kábellel szállítják! Sokminden más nem derült ki a termékről, szerintem kapcsoljuk be....

Tesztüzem...

fuvoka.jpg

Feltöltöttem vízzel a MAX jelig, nem tovább, biztonsági okokból!!!! Ehhez a felső részt kell elcsavarni . Hoztam a szekrényből egy felakasztott inget, ami olyan szekrénygyűrött volt. Eszközömet szafttal láttam el és vártam... A bekapcsológombbot előretolva tudjuk üzembe helyezni a holmit. 1 perc alatt a belétöltött víz, forrni kezdett, gondoltam gyorsba tolok egy teát is, jobb mint a Xiaomi 63 dolláros forralója! :D Amint felforrt a víz, gőz szabadult fel (fizikaórára is jártam), amit kitolt az 5 kis fúvókán. Kezdődhet a vasalás! :D Finom mozdulatokkal fel s alá járt a kezem és láss csodát, tényleg van változás!! Kb 3 percembe telt, mire kivasaltam, vagy inkább mondjuk felfrissítésnek! A gőzt eregeti magából mint a MÁV424-es! Elvileg nem köpköd vízcseppeket, nekem azért sikerült kipréselnem belőle párat. Elhanyagolható, ettől még nem lesz rongy víz a ruha! Nem lett ipari vasalás a minőség, de láthatóan jobb lett. A gőzzel még fertőtleníthetjük is, az esetleges szekrényszagot ami az új bútorokból árad, azt is eltüntethetjük vele. Kellemes csalódás, de azért ne várjunk tőle nagy bravúrt!Mint mondottam volt, egyszerű mint a fakocka, de a célomnak tökéletesen megfelet. Tudom, léteznek ebből jobbak, nagyobbak, drágábbak, de amire nekem kell... A gépet több biztonsági szempotból is elővigyázatosan használjuk! Soha ne fordítsuk fejtetőre használat közben, mert kifolyik a forró víz, ezzel komoly sérüléseket szerezhetünk! Kisgyerek még a közelben sem legyen, nekik ez nagyon király játékszernek tűnhet, amiból nagy baj lehet. Amint végeztünk a vasalással, a vizet óvatosan öntsük ki belőle ha maradt benne. Kitakarítani nem kell, a maradék víz pár perc alatt kiszárad a még meleg tartályban, ezután mehet a szekrénybe, vagy a bőröndök mellé!  

osszerakva.jpg

Konkluzio:

Ingem friss lett, a kisebb gyűrődések eltüntek, sokkal vállalhatóbb lett a gőzkezelés után. A gépünk elvileg kikapcsol magától mielőtt túlmelegedne, ez egy jó pont, de ennyit el is várunk tőle! Az összeszerelés kicsit trehány munka, anyaghasználata is közepes. Ennyi a maximum összeg ami szánható rá! Egy hotelszobában hasznát vehetjük!

Köszönjük a terméket a gearbest-nek, hogy tesztelésre elküldte nekünk.

Itt megveheted: https://www.gearbest.com/laundry-appliances/pp_1162559.html?lkid=12752867

A bejegyzés trackback címe:

https://kinabolveddmeg.blog.hu/api/trackback/id/tr3714315905

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása