kinabolveddmeg.com

Kínábólveddmeg - BuyitfromChina

Kínábólveddmeg - BuyitfromChina

Alfawise A7 TWS füles bemutató

2019. január 22. - BuyitfromChina

Ha már egyszer kipróbáltunk nagyágyút, kell mellé egy olcsóbb termék is! Ez így van rendjén, nem mindenki engedheti meg magának a drága, márkás cuccokat, de szeretne bizonyos holmikat magáénak tudni. Így voltunk mi is vele, ezért berendeltük a Gearbest csapata által gyártott ALFAWISE TRUE WIRELESS STEREO (mert ezt jelenti a TWS elvileg) a 20 dolláros kategóriából. Természetesen ők sem akarnak lemaradni, ezért minden praktikát bevetnek, hogy ne kerüljenek körhátrányba. Tudom, ez sokkal előbb volt már mint más gyártók fülese, még időben érkeztek. Vagy túl korán?  A gyorsaság a minőség rovására ment?

Itt veheted meg

Megnézzük....

A szokásos módszerrel rendeltük, vártunk, hozta a postás, kibontottuk. Ismét nem lepődtünk meg, a dobozdesignerek még most is szabadságon vannak. Semmi csicsa, csak az Alfawise felirat. Belül is találtam kivetnivalót a felbontáskor. Kérem szépen! Egy újrahasznosított nylonzacsiba kérjük betenni és nem összetapizva átadni! Köszönjük! Kiszedve mindent a kartonból, egy fekete, tükrös tetejű dobozt foghatunk a kezünkbe. Kicsit gagyi hatást kelt a púdertükör feeling a tetején. Mondjuk arra tökéletesen megfelel, hogy a fülest az illesztés után megnézhessük, mennyire áll bénán. Például rajtam, mert kicsi a fülkagylóm. Erről később! Ez a tükrös felület viszont tud mutatni újat is nekünk legyen az bármilyen gagyi hatású. Mégpedig, hogy belülről áttetsző, azaz láthatjuk hogyan töltenek a füleseink, illetve mennyi szufla van még a dobozban. Igen ott, mert a doboz maga a "powerbank"-je a füleseknek. Akár háromszori töltést is ki tudunk belőle hozni. A kartondobozban találtunk még egy vicces töltőkábelt, ami ismét  9,54 Centis. Felesleges pocsékolás szerintem. Akad azért még holmi, ezek pedig a gumiharangok és egy érdekesebb, nem sima, hanem kampós. Ezzel már biztosan nem esik ki a fülünkből! Anyaghasználatból a doboz nem a legjobb, viszont patentos elven záródik, ami megfelelően illeszkedik, tehát tutira nem nyílik ki! Kicsit élesek a szélek, de nem olyan durván, hogy emiatt ne venném meg!

Formavilága kicsit eltér a többitől, jelenleg a gömbölyded formák viszik a prímet én is azokat favorizálom! (naaaa, már megint..... a szerk.) Ezt az alakot, valamelyik űrhajós fimből leshették el a design-erek, de jól is tették! Kell egy ilyen is a piacra! Főleg igaz ez akkor, amikor megpillantjuk a két benne rejlő fülest. Na ezt tuti valami Transformers rajongó tervezte! Tetszetős darab. Egy hatszögletű gyémántsziluettet tudok benne felfedezni lekerekített sarkokkal. Nem csúnya, inkább érdekes. Viszont vannak emberek akiknek ez a fajta style kimondottan jól áll! Fülembe helyezve, egy cseppet sem éreztem magam ennek az embernek. Mivel kicsi a fülkagylóm, nekem nem áll jól. Szerintem... Jelenleg csak fekete színben elérhető a termék, lehet megnézném fehérben is. Szerintem ütős lenne! Megan Fox ilyenben feszítene a TR-ben. Mondjuk neki mindegy miben vagy miben nem feszít! A fülesek nagyon könnyűek, mindösszesen 5 gramm darabja. Lehet nem vesszük észre ha nincs a fülünkben! :D Oldalán/elején/tetején mindkettőnek van egy fizikai gomb, amivel különböző "parancsokat" adhatunk. Mikrofon is került rájuk, tehát teljes értékű headsetként is használható bármelyiket is emeljük ki a dobozból. Az aljára került a töltőcsatlakozó, reméljük az izzadtság nem tesz kárt az érintkezőkben. Némi technikai adatot is elárulok, tudom, többeket ez abszolút nem érint meg, de ezt is le kell írni. A fülesek 50 mAh-s akkuval szereltek, ezzel akár 4 órányi telefonbeszélgetést is lehetővé tesz. Ha lemerült egyszerűen csak visszatesszük a dobozába, ahol 2 fém érintkezővel csatlakozik. Ezek rugós elven működnek, azaz benyomhatóak, a fene se tudja miért... Ha bekapcsoljuk a hátulján a töltést akkor 2 óra alatt teleszívja magát naftával, ismét mehet a muzsika. Ezt jelzi is nekünk a púdertükrön keresztül. Ha piros, akkor tölt! :D Mint fentebb írtam a doboz elvileg 3x tudja felpumpálni a kicsi akkukat. 

Kapcsolódjunk...

Feltöltve érkezett, ezért azonnal fülbe is pattintható!  Konnektálhatjuk PC-hez is, ez jó, de kapcsolódhatunk mobilunkhoz is. A PC párosítás azonnal megtörténik, viszont a mobilokkal már rakoncátlankodik. Párosításkor KELL mindkét füles, az egyik a "húzó","főnök","first", azaz ha ez nincs kapcsolódva a másik nem fog. Nálam ezt produkálta, ha van valakinek ötlete ezekkel kapcsolatban ossza meg velünk! Elmondja szépen, hogy megtörtént, de nem. Hosszú gombnyomással vehetjük rá újra, hogy megtalálja a mobilunk. Ezután már használható a szokásos módon. A mobilon A7 néven fog szerepelni az eszköz a hozzáadható cuccok között. Ha a kapcsolat felépült ezt tudatja is velünk egy kék LED villogtatásával. Halkan bemondja a néni, melyik füles melyik kagylóba való. Mondjuk ezt meg is jelölhették volna, ez sajnos kimaradt, marad a totó, vagy a szigszalag, fehér alkoholos filcpötty, körömlakkpötty, vagy mittomén... :D Pedig relatív fontos melyik hol van. A connect megtörtént, szépen látszik a mobilon ( android rendszeren próbáltuk ) vessük be tesztzenéket. Vannak szerintem nagyon jó muzsikák, amivel egy fülest ki lehet próbálni. Bejáratni szerintem az efféle füleseket nem nagyon kell, de én azért technikailag vagyok annyira felkészült, hogy ezt megtegyem egy fülessel. Nem azonnal a mélyvízbe.

A leírása erre nem kér, de azért finoman tolom neki a kakaót. Meghálálják ezek a kicsik is! Fülbe illesztve a külvilág zaja majdnem eltűnik, igaz egy kicsivel jobban beletolom a fejembe az ilyen füleseket. Én így szeretem használni. Vagy mert anno a DJ lánykoromban eltöltött idő alatt olyan lettem mint Frenki Wilde. (Aki nem tudná, ő egy DJ aki megsüketült, de így is ő lett a világ legjobbja a Nesze neked Pete Tong című filmben. Érdemes megnézni! A szerk.) Előszedtem a kedvenceket, jöhet a muzsikálás és a hangkép, na és a késés. Első körben elektronikus modern tánczenét kapcsoltam be, jelenleg ezt hallgatják a legtöbben. Ezután váltottam a régi szép időkben és most megint oly' divatos disco-ra. Következzen a rock mindenféle stílusban amikor már rendesen bejáratódott a rendszer. Mindezt mobilról a jelenleg sokak által használt Google Play Music áruházból. Felkészültem, ezért 320kbps-os bitrátás zenékből is válogattam amik a telefonon vannak elmentve, ha nincs jó kedvem én ezekből csemegézek. Itt kicsit kigúvadtak a szemei a fülesünknek, de keményen helytállt! Itt a komolyzene is beugrott, ez annyira nem tetszett már neki. Összességében azért hozza az elvárt minőséget. A késéssel sincs semmi gond, elenyésző amit produkál. Az oldalán mindkettőnek van egy fizikai gomb. Nem tartom szerencsésnek, néha azt gondoltam beletolom az agyamba a fülest. De legalább trükkösek a gombok. A bal füles gombja play/pause funkciót tölt be, a jobb füles pedig a forward, azaz a léptetés funkcióval gazdagít! Nem rossz elgondolás. Működik play zenével, zenelejátszóval, de még a Youtube-os applikációban is. Tök jó, kimondottan tetszik! A fülben stabilan áll, jó cuppanósak a gumiharangok, véletlenül sem akarjuk majd elhagyni. Tartása is megfelelő, futás közben is a helyén marad. 

Ahogy én hallom....

Mivel fülesről nagyon nehéz véleményt alkotni, hogy jó, vagy nem jó, ezért a saját véleményemet mondom el róla. Hangzása megfelel az ilyen árkategóriás füleseknek. Nem az a tipikus "V" karakterisztika, ami manapság dívik, de vállalható. Nekem kicsit sok volt a mély, amit 20Hz-en is képes még kiadni. Viszont a magas hangokkal gondban volt, 15kHz-nél eltűnt minden a hallójáratomból. Azaz elmondható róla, hogy magas hangokkal, sok-sok cinnel rendelkező zenékhez már annyira nem lesz minőségi a zenehallgatás. A középtartományban egész jól teljesít, de nem idegesítően SOKOL rádiós a hangja. Egy kis equaliser beállítással azért szebbé lehet tenni a hangzását. 3D és térhangzást nem vizsgáltam, felesleges, arra ott vannak a gamer és házimozi cuccok!

Konklúzió:

A 20 dolláros árhoz képest, egy remek terméket kapunk. Vezetéknélküli eszköz lévén, vannak akkumulátorbeli korlátai. Ez nálam a teszt alatt 2,5-3 órára redukálódott, a viszonylag hangos zenehallgatás miatt. Kis hangerőn is megfelelő a hangkép, viszont ha már maximumra tekerjük, érezhető némi torzítás, főleg a mély tartományban. Ettől függetlenül, szépen szól. Szerintem ha pontozni kellene egy 5-ös skálán akkor egy gyenge négyest adnék rá. Két ok miatt. Anyagát tekintve sikerült olyat találni, ami minden ujjlenyomatot megragad. Második indok, hogy nekem kell odafigyelnem arra, hogy a töltődobozt bekapcsoljam, nem elég csak belehelyezni a füleseket. Egy misét mindenképp megért. Olcsó és viszonylag jól szól!

 

Itt veheted meg

A bejegyzés trackback címe:

https://kinabolveddmeg.blog.hu/api/trackback/id/tr1614580972

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása