kinabolveddmeg.com

Kínábólveddmeg - BuyitfromChina

Kínábólveddmeg - BuyitfromChina

Megint hangoskodunk...azaz Alfawise V6 TWS earbuds tesztje

2019. május 23. - BuyitfromChina

Megint egy TWS fülest hoztam nektek, csak hogy nehezebb legyen választanotok közülük. Árkategóriában nem mentem a felhők fölé, maradtam a földön, azaz a 10K-n belül. Ezért az árért rengeteg eszköz beszerezhető már, csak azt kell eldöntenünk milyen színben pompázzon. Természetesen a hangzás is fontos, ha nem a legfontosabb tényező egy ilyen eszköznél. A leírása alapján egész jól tolja a cucc, tehát versenyképesnek gondoltam. Mint fentebb említettem, fontos az ára, jelenleg ez a holmi 26 dollárért beszerezhető a Gearbest webáruházban

20190522_171515.jpgBontogassunk...

A postás 3 hét alatt érkezett a kimondottan aprócska dobozzal. A nylon eltávolításakor már kezdtem aggódni, hogy megint egy designer csapat nélküli dobozt kapunk, persze aki jobb váll fölé helyezi annak mindegy is, de én az a fajta csávó vagyok, aki elteszi ezeket. Ezért szeretnek is itthon. :D Kivételesen egy majdnem szép kartonba csomagolták, csak az az idióta nyomat ne lenne a tetején. Azt hittem, hogy valami matrica, de rájöttem, hogy nem. Oldalára és az aljára piktogramok és műszaki információk kerültek egész korrekt módon, tehát már előre tudjuk, mire számíthatunk. 20190522_171800.jpgA tető szépen cuppanik le az alsó részről, nem kell szorongatni, feszegetni a kibontáskor. Belül nagy a rend, egy szivacságy védi a fülesünket a rázkódástól. Ezt kiemelve elérkezünk ismét egy papírtalphoz, ami alatt csendben meglapulnak a tartozékok, nevezetesen 1 töltőkábel, 3 pár gumiharang és a USER MANUAL. Ez az a dolog amit tényleg azonnal teszek vissza a dobozába, most már semmi olyat nem tudnak mondani, ami miatt ki kellene nyitnom. Nem úgy, mint a sennheisser TWS fülesénél, ahol ha ezt kihagyod, soha nem kapcsolod be az extra appal vezérelhető funkciókat, de az egy másik liga. Ha jók lesztek kaptok arról is egy tesztet. Most, hogy jól kicsomagoltam kezembe foghatom végre a fülesem. A szelence itt is egy akkupack, 2600mAh-ás Li-ion elem dolgozik benne, aminek tartalmát a hátsó oldalon található USB porton keresztül akár a telefonba is pumpálhatunk. A micro USD csatlakozóval rendelkező kábellel ismét teletölthetjük, ha lemerülne. Sok mindenre nem elég, de néha a kevés is sok. Egy érdekes gumis érzetet adó műanyagból készült, kellemes a fogása, de sajnos egy tized másodperc alatt megragadja az összes izzadtságnyomatot a világon, tehát ehhez csak cérnakesztyűben tessenek nyúlni, viszont cserébe nagyon királyul megtapad az asztalon. 20190522_171015.jpgOldalait szálcsiszolt fém karikák díszítik, ez kicsit igényesebb kinézetet kölcsönöz az amúgy sem csúnya kapszulának. Teteje áttetsző barna(?) plasztik, rászitázott logóval, amit kinyitva megkaparinthatjuk végre a zajkeltőnket. A fedél zárva tartásához nem a mágneses megoldást alkalmazták, hanem a "beleakad egy köröm", ami visszataszítja a puritán besorolásba. Belül marad az anyaghasználat, csak a fülesek tűnnek ki a nagy matt feketeségből. Mint ahogy mostanában divatos, "állítva" fekszenek a töltőn, szívják magukba a delejt, amíg az elektronika véget nem vet a töltésnek. Közöttük négy apró lyuk, itt kék ledek jelzik, hogy a tokban még mennyi nafta lapul. Ezek nem világítanak folyamatosan, ezzel sem merítve az akkut, de ha megmozdítjuk valamelyik fülest, akkor életre kel a rendszer. Kiemelve a szettet, azonnal párosodni akarnak ("szégyentelenek, le kéne önteni őket tintával!" Hofi Géza - a szerk. -) amit jeleznek is a oldalukon lévő led karika megvillantásával. De ne menjünk ennyire előre. 20190522_171708.jpgA fülesek itt is szinte súlytalanok, a pár grammos súlyukkal. Burkolata fényes műanyag, itt is díszítésként használták a szálcsiszolt karikákat, amik egyben a gombot is rejtik. Sajnos ez fizikai gomb, manapság már az érintős a menő, de kimondottan jól vizsgáztak. Nem kell erőből megnyomni, hogy fogja az adást. Mindkét oldalon kapunk mikrofont, ami a szokásos, azaz a pincéből beszélünk feeling, de használható. Ezt soha nem fogják tudni megoldani még a nagyobb gyártók sem. Belül egy darab 8mm-es, 32 ohmos grafén driver dolgozik, árkategóriájában nagyon jó hangzással. A leírása szerint tudja 20-20.000 Hertz-ig, de ez majd a teszt alatt kiderül. Alul kapott helyet a töltőcsatlakozó, itt 2 rézérintkezőt vélhetünk felfedezni. Szépen ráírták az oldalakat, pedig a két füles szerintem pontosan ugyanolyan forma, azaz mindegy melyik-melyik. Pedig NEM!! Erre is később... Füleseink megkapták az IPX7 besorolást, tehát futkározhatunk az esőben is, nem kell kivenni a fülünkből, de ez már alapkövetelmény ezeknél a termékeknél.  

20190522_171906.jpgHangoskodjunk...

Aki olvassa a cikkeinket, az tudja, most jön a sound és a zenei megmérettetés. Igen, még most is tisztában vagyok vele, hogy egy ilyen teszt minden esetben szubjektív, tehát most is csak azt fogom elmondani, amit én gondolok erről a fülesről. Első körben párosítanunk kell a telefonunkkal, vagy bármilyen műsorszóró eszközzel amin fellelhető Bluetooth kapcsolat. Nem ijed meg a mai trendektől, BT 5.0-ás chip dolgozik benne, ismeri az összes populáris protokollt. Amint kivesszük a tokból, azonnal setup módba kapcsol, keresi a forrást. A telefon azonnal megtalálja V6 néven, a kapcsolat felépítése szinte egy szempillantás alatt megtörténik. Elegendő egy fülest csatlakoztatni ennél a modellnél is, a másik slave(?) módban követi társát, de mindegy melyiket vesszük ki először a kapszulából, az lesz a master. Amint felépült a kapcsolat, adhatjuk is neki rendesen, de nálam ez halkan kezdődik minden esetben, mert kicsit járatom a cuccot, viszont a használati utasításban itt sem írják. Én még régi módi vagyok, ez a megszokott. 1 órás bemelegítő zene-video-rádiókabaré hallgatása után belevetettem magam a komolyabb zenék világába és az elmaradhatatlan sound quality tesztbe. Első körben mélyet, közepet és magasat vizsgáltam, szépen teszi a dolgát, a mély hangokat még lehet érzékelni a 25-30Hz tartományban, ez alatt már nem tudtam eldönteni, hogy hallok, vagy csak beképzelem. A magas hangokkal már kicsit nehezebben dolgozik, vagy csak az én fülem nem a régi, de 15KHz felett megszakadt a kapcsolat az hallóidegem és a grafénmembrán között. A középhangok erőteljesek, szépen szólnak az énekhangok, szinte hibátlan ezen a téren. Szinpadképe összeszedett, nem esik kétségbe a binaural zenék hallgatása közben sem, persze néha a kiugró basszusok megzavarják, viszont igyekszik hamar összeszedni magát, de ez már a vájtfül kategória. Audiophile zenéket is hallgattam rajt, sajnos kicsit hiányos volt a magas tartomány, de jól teljesített, kellemes volt a jazz zene a füleimnek. Átugrottam a modern tánczenei stílusba, a mai popkultúra erősségeit is kipróbáltam. Nekem itt a "V" karaker jönne be, viszont mint említettem a magasakkal kicsit hadilábon áll, tudtam volna még tolni azon az EQ-n a hangmérnök helyében a tervezési fázisban. Kicsit középen szól nekem, mondom NEKEM, de ezt mindenkinek magának kell eldöntenie. Elérkeztem a legnagyobb kedvencemhez, általában ezzel fejezem be a teszteket, a dal pedig a Fragma - Toca's miracle (InPetto 2008 late night remix)-e ami kimondottan jól szólt. Helyén a mély, a magas, Eva Martinez is megfelelő hangerővel tolta a fejembe a dal szövegét. Ez az egyik olyan zene, amit bármilyen hangerőn képes vagyok meghallgatni, ha az megfelelő minőséggel párosul, persze tesztnek sem utolsó, hiszen minden benne van ami a fülnek gyémánt, a membránoknak meg kihívás. A zenéket képes full hangerőn 4 órán át játszani, viszont ha lemerül akkor csak 1,5 órácskát kell várni a tokban, hogy ismét bömbölhessen a zene. Standby állapotban 400 órát képes ránk várni, ami figyelemre méltó. 20190522_171151.jpgEmlítenem kell a nagy zenehallgatás közben, hogy van azért minkét oldalon gomb, amik több funkciót töltenek be, ezért is fontos, hogy melyik fülünkben csücsül. A gomb egyszeri megnyomásra play/pause, vagy hívás fogadás/szakítás műveletet hajtja végre, ezt megteszi mindkét füles. Dupla kattintásra a bal oldali volume down, a jobb pedig volume up parancsot hajtja végre. Fokozatosan teszi ezt meg, tehát több nyomásra van szükség a teljes hangerő változásához. Azt hiszem ez a füles jó szolgálatot fog tenni az esti zenehallgatáskor, hangkiszűrődése a gumiharangoknak köszönhetően, majdnem nulla még teljes hangerőn is, tehát nem fogjuk zavarni a melletünk tartózkodókat vele. 

20190522_173824.jpgKonklúzió...

Egy füles akkor szól jól, ha az ember kedvenc zenéjére könnybe lábad a szeme és ez nem az emlékek miatt van! Na ez egy ilyen füles! Hatalmasat szól, persze többször elmondtam már, nem High-End AudioPhile cuccról beszélünk, hanem egy 7000 Forintos holmiról! Ott van a top 3-ban nálam TWS fülesek dobogóján, pedig kipróbáltam már egy párat. 20190522_173109.jpgModern táncezeni szösszenetek, és "jutyub" videók nézésére is erősen ajánlott!!! Ezt merem ajánlani!

ITT VEDD MEG!!!

A bejegyzés trackback címe:

https://kinabolveddmeg.blog.hu/api/trackback/id/tr8014848452

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása