kinabolveddmeg.com

Kínábólveddmeg - BuyitfromChina

Kínábólveddmeg - BuyitfromChina

Xiaomi mi mix 3 egy átlagember kezében

2019. február 04. - BuyitfromChina

Mi Mix 3 – Gondolatok egy nem geek tollából

1.JPG 

Előszó:

Nagyjából fél évvel ezelőtt fogalmazódott meg bennem a gondolat, hogy lassan, de biztosan telefont kell cserélnem. A már több mint 2 éve hibátlanul működő Mi5 lassan kezdte megadni magát, belassult, az akksija sem bírta már úgy mint régen, és nyilván az én igényeim is változtak ez idő alatt. Kellett egy business telefon, amelyre nem kell kapásból 300-400.000 ft-ot költeni. 2018 egyértelműen a notch éve volt, de ez volt az a trend, amitől egyből a hideg is kirázott. Egy dolgot már az elején eldöntöttem, nem akarok semmilyen betüremkedést a kijelzőbe. Gyorsan szűkült a kört, hiszen a notch nélküliség irányába egyedül a kínai gyártók indultak el, elmésnél elmésebb megoldásokkal. Tetszett a Vivo és az Oppo megoldása is, de márkahűségi és egyéb szempontból is vártam a Xiaomi válaszát ezekre a telefonokra. Ősszel az első kiszivárgott videók után egyre lelkesebb lettem, és tudtam, végre kijön az én telefonom. Karácsonykor, a Banggood akciójában meg is rendeltem a frissen megjelenő immár globál verziós fekete Mi Mix 3-at.

 3.JPG

A kicsomagolás:

Izgatottan kaparintottam meg kicsit több mint 1 hónap várakozás után a dobozt, mely a telefont rejtette. Fekete szín, aranyozott betű, prémium minőség. Pont az, amit a gyártótól elvártam. Kinyitva a dobozt egyből a telefont pillantottam meg, amelytől elállt a lélegzetem. Igen, szó szerint. A képek nem adják vissza azt a rengeteg munkaórát, amit a Xiaomi dizájnerei a telefon megtervezésével tölthettek. Egy szóval: gyönyörű. Ami legelőször feltűnt az az, hogy nehéz. Tényleg nehéz. A Mi5 kategóriájában könnyű telefonnak számított, de érzetre a Mi Mix 3 kb a duplája. Nyilván ez nem igaz, de az elején szokni kell. Zsebben hordva is feltűnő az, hogy jelentős űrt tölt ki, sokszor kilóg a zsebből, így vigyázni kell, nehogy kiessen. A prémium anyaghasználatnak ez az ára, a kerámia tökéletesen van kidolgozva mindenütt. Sokan ódzkodhatnak a slider megoldástól, de pár napos használat után azt tudom mondani, hogy a legkirályabb dolog, ami az okostelefonok megjelenése óta létezik. Érzésre is abszolút megfelelően működik, pontosan mozog, felesleges sallangok nélkül. A dobozban még volt egy vezeték nélküli töltő – kedves figyelmesség -, egy usb c – jack átalakitó, kis leírás, sim tű, stb.

 2.JPG

A hardverről:

Azt hiszem erről nem szükséges ódákat zengenem, hiszen a tavalyi csúcshardver került a „motorháztető” alá. Semmi laggolás, semmi akadás, tényleg semmi. Minden helyzetben tökéletesen pontos és gyors, nem lehet megizzasztani semmivel. Az én verzióm a 6/128-as, tapasztalataim alapján ez minden élethelyzetben tökéletesen elég. A kijelző elképesztő, a színek élesek, és minden szögből tökéletesen látszódnak. Antutu huszárok már biztosan lemérték, hogy hány pontot ér a telefon, szerintem ez semmi más mint f@rokméregetés, sokkal fontosabb az, mit tapasztalunk a hétköznapokban. Az akkuidő volt az, ami szintén nagyon meglepett. A Mi5 után kicsit félve olvastam a specifikációkból az akksi méretét, mivel féltem attól, hogy gyorsan merül majd a készülék, így rendszeresítenem kell egy powerbankot mellé. Jelentem, az aggodalmaim alaptalanok voltak, mindenfajta kinzással is simán kibírja az egy teljes napot, most a hétvégén majdnem 2 teljes napot gyűrtem, és ekkor kérte csak, hogy helyezzem a töltőre. Apropó, töltő: olvastam olyan véleményeket, miszerint a vezeték nélküli töltéssel nem bírja olyan jól a telefon. Nos, saját tapasztalataim alapján én ezt csak megcáfolni tudom, mivel én csak így töltöttem, és nagyon jól bírta a gyűrődést, tényleg. Vannak azért bugok még. Gyorsan megemlíteném a navigációt. A Mi8 megjelenésével a Xiaomi büszkén jelentette be azt, hogy immáron több pozícionálási módszert használ, ezáltal még jobb lesz a navigálás. Nos, nem tudom, hogy a Google Térkép bénázik-e, és nem tudja ennek az előnyeit kihasználni, vagy más van a háttérben, de sokszor pontatlan, úgy mutatja, mintha egy párhuzamos úton közlekednék, és kéri, hogy kanyarodjak rá arra az útra amin vagyok. Bízom benne, hogy ezt hamarosan javítják.

4.JPG

Kamera:

Rengeteg tesztkép található a neten, úgyhogy ezzel most külön nem is akarlak fárasztani titeket. Akit érdekel, annak nagyon szívesen küldök képeket, készítettem nappal, éjszaka, AI móddal, HDR-rel, Éjszakai móddal, gyári appal, google kamerával is. Mindegyik meggyőző volt, nem véletlenül ért el a telefon olyan magas pontszámot a DxOMark-on. Kiválóan vizsgázott a selfie kamera is, és már csak azért is elkezdtem vele selfieket gyártani, mert használni akartam a slidert. Tényleg nagyon menő. Ugyanez igaz a videók készítésével kapcsolatban is. A standard videók kép és hangminősége hibátlan, plusz ott vannak a lassítási funkciók, melyekről már szintén több videó látott napvilágot.

Összegzés:

Sohasem adtam még ki ennyi pénzt telefonért, eddig a lélektani határ 70.000 ft volt, de azt kell, hogy mondjam, minden pénzt megért. Ez nem csak egy telefon, vagy munkaeszköz. Státuszszimbólum, sokkal vagányabb bármelyik iphonenál, és ezt a környezeted is meg fogja jegyezni egyből amikor csak szimplán felvillan a kijelződ egy értesítés miatt, vagy lenyitod a slidert. Amikor én rendeltem még csak a fekete szín volt kapható, azóta már a kék is elérhető, úgyhogy arra sem kell várni mostmár. Mivel én tokban tartom, teljesen mindegy volt ilyen szempontból. A Banggood, Gearbest, Gearvita is folyamatosan akciózik most, érdemes onnan rendelni meg a telefont. Hibátlan, minden túlzás nélkül.

Köszönöm, hogy elolvastátok a gondolataimat, a kínábólveddmeg és a xiaomi smart home & mi collection csoportokban megtalálhatok, ha kérdésetek van. Love, Peace, and F.ckmetal!

 Torbán László

A banggood-on jelenleg (2019.02.04.) a kék akciós!
Ára: 499.99 USD (436.31 EUR)
Kupon: 2BGMix3N

A bejegyzés trackback címe:

https://kinabolveddmeg.blog.hu/api/trackback/id/tr2414606952

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása