Hírül kaptuk, hogy mindenben változtatni szeretne a Gearbest csapata. Erre egy jó indok a születésnap, mivel már 5 évesek. Ezen idő alatt 40 millio ügyfél vásárol náluk napi rendszerességgel, ami szinte hihetetlen. Ebből az alkalomból igyekeznek mindent áttervezni a boltban, kezdve a logótól a weboldalig. Remélhetőleg az árakkal is ez a terv.
Többen láthattátok már a neten keringő kisfilmben az új sárga SMILE-ra hasonlító "G" betűt. Igen, ez lett az új arculat jelképe, vidám sárga háttérrel. Természetesen fellelhető marad a fekete és a fehér alapszín is, ezeken nem akartak változtatni. A logó színeit ezek a gondolatok, tulajdonságok ihlették:
Fehér: egyszerűség, ragyogás és tisztaság
Fekete: elegancia, formalitás és hatalom
Sárga: pozitív, vidám, energia és frissesség
A fektetett "G" betűvel egy mosolyt szimbolizálnak, amivel tudatni szeretnék, hogy a vásárlóik elégedetten távoznak a webshopból.
Minőség, megfizethető, szórakoztató.
Rövid, szenvedélyes üzenet a Gearbest-től minden egyes ügyfélnek, ez a Gearbest küldetésének lényege: "minőségi élet biztosítása a világnak". Ezzel azt is szeretnék elmondani, hogy náluk csak prémium minőségű termékek vannak, de tudjuk, nem minden esetben... :D Igyekeznek az árakat alacsonyan tartani, hogy mindenki kedvére válogathasson a több 100.000 termékből, ami a webshopban megtalálható. Ezzel a kis újítással kezdődik az új időszámítás, reméljük visszatérnek régi énjükhöz és a durván jó árakhoz.