kinabolveddmeg.com

Kínábólveddmeg - BuyitfromChina

Kínábólveddmeg - BuyitfromChina

Alfawise ZS - GX4S 1080P IP66 kültéri IP Kamera beüzemelve

2019. április 24. - BuyitfromChina

Többen is kértétek, hogy legyen róla teszt, ne csak bemutató, tehát berendeltük ezt a terméket is. A bemutatóban leírtakat nem szeretném még egyszer leírni, azt itt olvashatjátok.

20190410_212530.jpg

Megérkezett a kis dobozba zárt szem, ami elvileg mindent lát majd körülöttünk. Már én is nagyon vártam, a képek alapján nagyon jól kinéző kameráról van szó. Persze, itt nem csak ez a lényeg, igazából senki nem nézegeti majd, ez inkább az ő feladata lesz, hogy nézegessen. A dobozban minden megtalálható a szereléshez, kapunk egy kamerát, antennát, tipli-csavar kombós zacskót és egy a rögzítéskor elengedhetetlen imbuszkulcsot. Elveszíthetjük nyugodtan, semmi extra méret, szerintem mindenkinél van otthon 5-10 darab... A kamera háza fémből készült, könnyű aluminium ötvözet, ezzel is megelőzve a korrodálást a szabad ég alatt. Tudom, az alu is korrodálódik, de annyira nem látványosan mint a vas. Meg persze fontos szerepet tölt be a hőelvezetésben is, azt is el kell vezetni. Tesztünk alatt éjjellátó módban eléggé melegedett, de hála az alu háznak, ez nem ment át forróságba. Fényezése matt fehér, panasz nem lehet rá. Ez a szín is segíti abban, hogy ne melegedjen fel annyira a napon, mint a fuoreon fekete fém kamerái. 20190424_180324.jpgA képen látszik fekete variáns is, de a fehér nekem jobban tetszik... Elvileg tervezéskor illik ezt is beleszámolni, majd meglátjuk mit szól ehhez a rendszer a napon. Igényes a szinterezés, igaz egy lakk védőréteget elfogadott volna szerintem. Tetején a gyártó neve díszeleg, ami szintén nem hivalkodó. Egy króm kerettel fogatták össze a tojás két részét, itt találhatunk benne egy az IP67-es szabványnak is megfelelő vízzáró gumigyűrűt. Igen, a kamera teljesen védett, a memóriakártya és a resetgomb is bekerült egy csavarral rögzített ajtó mögé, ami szintén kapott gumitömítést. Az antennát magunknak kell felszerelni, ehhez egyetem nem szükséges, csak fel kell csavarni a helyére, ezután már csak a finombeállítás következik. Rögzíteni a kapott csavarral tudjuk a talpán, ahol helyet kaptak a vezetékek is, amiknek hagytak egy kis rést hogy biztonságosan ki tudjuk bujtatni őket. Innen kicsit hiányolom a gumiharangot, de elvileg ez a rész kerül alulra, tehát itt sem kell aggódnunk a víz miatt. Felszerelés után a kapott imbuszkulccsal tudjuk fixálni. A gömbfejet szorítja össze a láb egy okos szorítóval. Eszes megoldás, egy csavar mind felett. Ha mindennel végeztünk következhet a beüzemelés. (A telepítését érdemes még az asztalom megejteni, nekem voltak némi gondjaim vele)

20190424_173821.jpgLássu(n)k...

Beüzemelése roppant egyszerű lenne, ha kapnánk hozzá tápegységet, sajnos ez kimaradt a dobozból, vagy csak az enyémet nyúlták le a vámosok. De viccet félretéve, ez nincs benne, viszont roppant bosszantó, hogy a leírásban sem szerepel, mennyi kakaót kér őkegyelme reggelire. Elővéve szakmai tapasztalatomat, egyből a 12 Voltos tápot szedtem elő a fiók mélyéről. Még szerencse, hogy a párom nagy örömére ezeket soha nem dobom el, ha meghibásodik egy berendezés itthon. A tápok valahogy minden esetben visszamásznak a fiókba. Hihetetlen, de igaz. Nah, a 12 Voltal szépen elindul, nem kell megijedni, elsőre semmit nem csinál, kell neki egy kis boot-olás, ekkor egy halk hanggal jelzi, hogy készen áll a telepítésre. A gépkönyv nem tér ki erre, de én azért a reset gombbal kezdtem, amit a fentebb említett kisajtó takar. Ennek kinyitásához keresnünk kell egy keresztcsavarhúzót otthon. A mikrokapcsolót 5mp-ig kell nyomva tartani, ilyenkor "ugrik" setup módba. Installálása elvileg pofon egyszerű, egy mobilalkalmazást kell letöltenünk, nevezetesen az YCC365-öt. Letöltöttem okosan a store-ból, mindkét helyen megtalálható, feltelepítettem, készítettem egy accountot, majd a használati utasításban leírtakat követve próbáltam feltelepíteni az eszközt. Sorra kaptam a hibaüzeneteket, hogy nem található a kamera. 2 lehetőség közül lehet választani, beolvastatjuk a kamera tetején a QR küdot, vagy LAN kábellel csatlakoztatva konnektálunk. Mindkettő csődöt mondott nálam és 10 próbálkozás után hívtam segítségül nagymenő barátomat, Mr. Google-t, aki azt javasolta, használjam az YCC365Plus programot a telepítéshez. Megkeres, letölt, elindít. A szoftver ugyanaz, egy telepítési lehetőséget kivéve. Itt van egy AP telepítési mód is. Újra nekiláttam, resetgomb, és gondoltam LAN-on sokkal egyszerűbb, bedugott FTP kábellel igyekeztem felinstallálni a rendszerbe. Itt szintén megkaptam a kamerában lakó nénitől, hogy "ugyan má' mé' nem lehet WIFI-n telepíteni engem?". Gondoltam legyen ahogy te kívánod, újra resetgomb, add, de itt már a wifi megoldást választottam és láss csodát, elkeződött a felismerés. Kb. 1 perc sem volt és már éles is volt a rendszer. screenshot_20190424-180726_ycc365_plus.jpgA kamerakép azonnal megjelenik az appban. Képe tiszta 1080p felbontású, éles, igazából tud annyit amennyit kérnek érte. Nem vártam semmi extrát, az egy másik liga. Night mode-ba kapcsolva is szép képet kapunk, ezen segít az a pár darab infraled amik kukucskálnak az üveg mögül. A kamera a WIFI 2,4 Ghz-et kedveli, ezt már megszokhattuk a kínai termékeknél. A szoftverben látható kép ha a telefont átváltom mobilnetre akkor sem késik többet mint 2mp. Ez egész jó, ahhoz képest, hogy ki tudja mennyi helyen jár az adatunk mindeközben. Az alkalmazásban semmi extra nincs, teljesen egyértelmű, a szokásos térfigyelő szoftvert kapjuk. Elvileg a gépünk képes CLOUD mentésre is ami ingyen van, de mégsincs. Sajnos ezért fizetni kell, az ingyenesség csak egy hónap,tehát jobban járunk egy 64GB-os memóriakártyával. screenshot_20190424-174207_ycc365_plus.jpgHa tudunk valamire menteni, akkor visszanézhető akár 30 nap is (Cloud), vagy a memoriakártya teljes tartalma. A kamerában elhelyeztek mikorfont és hangszórót is, azaz ha betörő érkezik hozzánk, tudunk neki szólni, hogy a másik fiókba keresse az ékszereket, abban csak alsógatya van. Persze, ha beltéri kameraként használjuk. Másra nem nagyon tudom elképzelni, maximum ha kültériként használjuk, akkor szólhatunk neki, hogy a kulcs a lábtörlő alatt, kéretik nem feszegetni a drága bejárati ajtót. Kérhetünk értesítést is mozgásról vagy hang hallatán, ezt ha valaki templom mellett lakik ne kapcsolja be! :D A rendszer elég gyors, szinte mindent tud mint drága társai. Azt hiszem ez jó vétel volt, 10.000 forintért jobbat nem igazán kapni ebben a kompakt kategóriában. Van egy Dahua rendszerem is telepítve, elmondhatom, hogy nem biztos, hogy megérte az azt az árat!

Itt tudod megvenni 

A bejegyzés trackback címe:

https://kinabolveddmeg.blog.hu/api/trackback/id/tr4714782258

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása