kinabolveddmeg.com

Kínábólveddmeg - BuyitfromChina

Kínábólveddmeg - BuyitfromChina

Borbélyszalon a kezedben, avagy Xiaomi Enchen haj és szakállvágó

2019. október 22. - BuyitfromChina

Mint az előző cikkekben írtam, igyekszek karácsonyi ajándéknak is való termékeket bemutatni. Szerintem ez is egy olyan, én örülnék neki, ha ilyet is kapnék a fa alá... Sokan otthon vágják a hajukat, szakállukat, én például az arcszőrzetemet 99%-ban igyekszek otthon formára vágni. Sajnos az időm nem engedi meg, hogy borbélyszalonban igazíttassam meg, pedig ismerek pár kulturált, nagyon jó szalont, viszonylag elfogadható áron. Ezért is vásároltam a Xiaomitól az Enchen alvállalat által gyártott készüléket. Nekem kimondottan bejön a minimal design, a fehér szín (létezik fekete is), meg a márka ezidáig még nem hagyott cserben...20191020_195255.jpg

Bontogassunk...

A terméket a Gearbest webshopjából rendeltem, ami 2 hét alatt meg is érkezett hozzám. Furcsán néztem mikor kibontottam a nylonzacsit, mert a nem megszokott szép fehér csomagolás, hanem barna, szimpla dobozban érkezett, elején felskiccelve a logó, a termék, mint ahogy rengeteg másik Xiaomi is becsomagolva vagyon. Gondoltam ok, bal váll feletti ez is, hol a késem, amivel kiszabadíthatom már a borotvát. Felvágva a ragasztószalagot, már gondolkodóba estem, mert belül még egy kartondoboz figyelt felém. IGEN! Kiáltottam fel, nem hagytak szomorúan, megvan a szép, igényes fehér doboz, minden földi jóval telefirkálva. (Szinte minden Xiaomi termékem doboza a pincében pihen). 20191020_193814.jpgEzt egy fólia is védi pluszban, amit gyorsan el is tüntetek, mert ezzel nehezebb fotózni... Kibontva patinás rend, viszont a belső csomagolás annyira nem szép. Egy zsugorpréselt műanyagba ágyazták a gépet, ami alá elrejtették a további tartozékokat. Kapunk mindent a működtetéshez, USB töltőkábelt, tisztítókefét, és egy fél flakon műszerolajat(?). Többre nincs is szükségünk. Fogásra tökéletes nekem a négyzetes hasáb, az anyaghasználat a megszokott mattított fehér ABS. Ez kell nekem! Szeretem fogdosni, nem csúszik ki a kezemből, biztos a fogás. Előlapján nem sok mindenre lehetünk figyelmesek, a bekapcsoló gombra ami szálcsiszolt aluminiumból készült és a két ledre amik a töltöttséget mutatják. Aljára rejtették a töltőcsatlakozót, ami nincs védve, tehát a vízzel csak csínján bánjunk! 20191020_193903.jpgA hátlapon helyezkedik el a vágáshosszért felelős "kapcsoló", itt tudjuk beállítani távtartót. Ehhez a gombot egy kicsit le kell nyomni, ezután a kívánt méretre beállítani a távtartót. Igényes, nem lötyögős a gomb és a sín sem, remélhetóleg nem kopik ki egykönnyen. A kívánt értéket a gépre firkált jelzések alapján tudjuk kiválasztani. 3-21 mm-es vágáshosszt tudunk kalibrálni, viszont ha a távtartót levesszük akkor akár nullásgépnek (0,7mm) is használhatjuk. A vágásért a rozsdamentes acél talp és a nanokerámia kések felelnek, amik rendeltetésszerű használat mellett szinte elnyűhetetlenek! Itt kell elmondani, a gép nem ipari fodrászkellék, hanem "házibarkácsborbély"-ok szerszáma! 20191020_193920.jpgDe örökké semmi sem tart, a szabályokat itt is be kell tartani ahhoz, hogy sokáig megfelelően használhassuk. Annyit az emberfia is tud, hogy használat után kiseperjük és a kapott olajból időnként cseppentünk egyet a pengék közé, ezután meg kicsit megjáratjuk. A gép nagyon halk működésű a benne rejlő motornak köszönhetően, ami a vágott szőrzet, vagy haj erősségének megfelelően 2 fokozatban állítható! Akkumerüléskor a kések nem csípik be a hajat, erre egy külön elektronikát építettek be. Akkujáról nem találtam információt, a leírás szerint akár 3 hónapig is használhatjuk töltés nélkül. Persze ez mennyi vágást ill. munkaidőt foglal magában? A töltést végezhetjük akár egy laptopról is, a technológia ide is beszabadult, az áramfelvételért is egy külön elektronikát építettek bele. 20191020_195319.jpg

Barbárkodjunk...

Elérkeztünk a teszt legkacifántosabb részéhez, mert ugye ki is kell próbálni, hogy megmutathassuk, leírhassuk nektek, vagy csak véleményezni tudjuk! Volt para, mikor a párom a kezébe vette a gépet, kaján mosollyal az arcán, mondva, "nekem soha semmi tesztelnivalót nem veszel, tehát ezt most én próbálom ki!". Én meg csak ültem a székben mint egy jóllakott napközis és közben azon gondolkodtam, hogy ma mit szóltam be neki, vagy mit felejtettem el amit meg kellett volna csinálnom..... Kértem, hogy kövesse a fodrászom által előkészített íveket, csak legyen kicsit rövidebb. 20191020_195349.jpgA gép beállítása megtörtént, persze most még nagyobb mosollyal az arcán! A gép megindult, azért egy kellemes hangja azért van neki. Amint a fejemhez ért a távtartó, akkor fogtam fel igazán, hogy mit is csinálunk. A párom komoly mozdulatokkal suhant végig a fejemen a géppel, csak úgy hullott a "forgács".( Mindeközben 3x kaptam infarktust és 1x agyvérzést.) A gép, nagyon jól halad a sűrű hajamban is, a kerámiakések kérdés nélkül veszik az akadályokat. Pár perces borbélykodás után végeztünk is, a hajam szép lett, a gépnek nem kell tovább hallgatnia a siránkozásomat. Ekkor érkezett meg a kisfiam, aki az arcszőrzetem nyírását vállalná be, gondoltam már mindegy, a gyerekért bármit! Ismét beállítottuk a megfelelő hosszt, és felbőgött a motor! A gyerek meg csak nevetve tolta a pofázmányomon a gépet! A szakállammal is lazán elbánt, némi igazítást kellett eszközölnöm a 0,7-es vágóhosszal, de ez csak a megjelenés miatt kell. A végére mindenki nevetett, én meg büszke voltam a családomra, milyen szép lettem! Ez egy jó gép, jót szórakoztunk vele. Azóta a szakállamat ezzel igazítom, vágom! Nekem megérte azt a 16 dollárt!

    Itt veheted meg    

A bejegyzés trackback címe:

https://kinabolveddmeg.blog.hu/api/trackback/id/tr1915163112

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása