kinabolveddmeg.com

Kínábólveddmeg - BuyitfromChina

Kínábólveddmeg - BuyitfromChina

Utorch YL304B NightLight

2018. október 08. - BuyitfromChina

Utorch YL304B NightLight bemutató

20180809180231_95582.jpg

Egy éjszakai fény valóban praktikus. Főleg, ha ilyen kicsi és könnyű eszközt használsz, amit akár magaddal is vihetsz bárhová!

Mai tesztünk alanya az Utorch gesztusvezérelhető éjjeli lámpája. Utorch márka ismerősen csenghet mindenki fülében, a Gearbest-en rengeteg terméket találunk tőlük. Nagyvonalakban mindent gyárt ami fényt ad nekünk akárhol is legyünk. Zseblámpák, éjjeli lámpa, teraszvilágítás stb. Jelen esetben a nemrég bemutatott éjjeli lámpát vesszük górcső alá. Természetesen nem hasonlítgatjuk össze a Xiaomi lámpájával, az más ligában játszik. Akik ismernek, azok tudhatják, nekem minden jöhet ami világít, minden világítóeszközt tudok valahol használni. Ezt is tudtam már az elején mire fogom....  hát nem volt mit tenni, kényszeres lámpavásárlóként berendeltem egy ilyet maganak, a párom nagy örömére.... :D

 

Kicsomagolás:

20180809180231_26819.jpg

A csomagomra 3 kerek hetet kellett várnom, már azt hittem a postásnak jobban megtetszett és elveszettnek nyilvánítja. De nem. Megjött. Első ránézésre kicsit megijedtem, mert egy érdekes felirat díszeleg a ritkaronda dobozon. ROMANTIC NIGHT LIGHT. Nem ezt rendeltem... :D Gondoltam már mindegy, ezen felbuzdulva már futottam is a páromhoz, hogy nézze milyen kedves vagyok, romantikus vacsora lesz este... kicsit ismét fiatal voltam. :D Továbbgondoltam a kicsomagolást, letéptem azt az irdatlan ronda újrahasznosított kartont(ennek itt is örülök), hogy lássam mi lapul odabenn. Találtam egy hengert, ami egy flaskára hasonlít leginkább, egy USB töltőkábelt és végre angol user manualt. Ez a lámpa kb 20 centi hosszú és 8 centi átmérővel bír, azaz egy pont kezes darab. Tudásra 5W teljesítményt tud produkálni, kb 300 lumen fényerővel. A leírás szeritn 3000 – 3700 Kelvin színhőmérséklet közül válogathatunk. A 300 Lumenes fényerőt egy 2100 mAh-s akkuról tudja biztosítani nekünk akár több órán keresztül is. Tovább nézegettem a lámpát nem nagyon tudtam mitévő legyek, reagálni nem akart semmire. Villamos szakemberként, gondoltam tolok bele egy kis naftát. Érdekes helyre került a töltőcsatlakozó, egy microUSB-t fogad, de nem akárhol!!! A tetején. Vicces helyen, de látható, hogy a búra teljes magasságában beborítja a lámpánkat, nem lehetett máshová tenni. Nem is nagy baj, elvileg feltöltve tudjuk majd használni akkuról. Volt egy dolog amikor azt gondoltam, hogy a mátrixban vagyok, csak nem tudtam eldönteni, hogy ugyanazt, vagy ugyanolyat látok. A lámpa alja és teteje teljesen egyforma, kivéve az usb töltőportot. Nem nagyon értem miért kell mindkét oldalára gombokat tenni. Vagyis egy gombot, amivel majd bekapcsoljuk. Kerítettem egy 5V-os USB falicsatit, mert azt nem mellékeltek. Ebbe a budget-be már nem fért bele. Bedugtam és vártam a csodát.... Nyomkodtam, tapiztam, de semmi. Gondoltam egy KV jót tesz neki, vagyis nekem, addig meg csak szívja a matériát a falból.... Egy kis idő után, villogni kezdett, ez jelzi hogy megy bele az anyag....

 

 1534487513897639.jpg

Bekapcsolás...

Kávé cigi kombó után visszatérve, már elegendő nafta került az akkuba, nem kapkodtam el a szünetet. Leszedtem az áramforrásról a hengeremet és egy huszáros vágással beleugrottam a közepébe a tesztnek. Mivel elvileg gesztusvezérelhető a lámpa, első körben csak nyujtogattam a nyelvemet rá, bemutattam neki, meg ilyesmikkel igyekeztem világításra bírni. Elolvasva a USER MANUALT ( ezt soha ne hagyd ki ha emberi nyelven van ), a bekapcsolásért a tetején lévő gomb felel. Kicsit olyan érzésem volt ezzel kapcsolatban, hogy ez nem is gomb, inkább érintésérzékeny panel. Hurrá, bekapcsoltam, ezután már tényleg a tenyerünkkel vezérelhetjük. Tök vicces az egész. Kezünket elsuhintva a lámpa felett megváltozik a színhőmérséklet, a kezünket a lámpa felett függőlegesen mozgatva pedig a fényerőt tudjuk szabályozni. Sajnos csak a hideg és a meleg között tudunk változtatni az előre prograomozott skálából, átmenetet nem képez a suhintásunk. Viszont fényerőben akár 1 lumenig is lemehetünk, ezután pedig kikapcsol a lámpánk. Ha a lámpánkat vízszintes helyzetbe tesszük akkor az egyik vége hideg, a másik pedig melegfehérre vált. Ha forgatjuk a kezünkben akkor szépen átúszik a színhömérséklet... :D Gyerekes, de jó.  Elvileg van egy Disco fény funkció is, na ez az amit nagyon utálok minden ilyen lámpában.... Kihagytam... A lámpánkat bekapcsolva hagytuk 3,5 órán keresztül tudta a maximális fényerőt, ezután elhagyta a lélek, majdhogynem magától ment a töltőre. A 2100-as akkutól még ennyit sem vártunk. Összeségében a lámpa nagyon szép kidolgozású. Nem az a kínaipiacos fajta, látszik, hogy azért végiggondolták. Anyaghasználatra sajnos az olcsóbbik fajta, de ennyi pénzért ne várjunk prémium anyaghasználatot....

20180809180231_58165.jpg

Konkluzio:

A lámpa megállja a helyét egy éjjeliszekrényen, viszont itt kihagytam volna a gesztusvezérlést, nehogy leverjem éjjel szerencsétlen lámpát. Akkujában kellemeset csalódtam, 3-4 órát ki lehet préselni belőle, viszont töltésindikátort nem találtunk rajt. Úgy gondolom 2 óra töltéssel már elég matéria kerül bele.  Tudom ajánlani, aki megelégszik a gesztusvezérléssel, de egy relativ megfelelő fényű éjjelilámpát szeretne magáénak....

Árban akción kívül is csak 20 dollár, ennyit viszont simán megér...

Köszönjük a GEARBEST-nek, hogy rendelkezésünkre bocsátotta a terméket tesztelésre...

Itt megvásárolható: https://goo.gl/xoTbPX

A bejegyzés trackback címe:

https://kinabolveddmeg.blog.hu/api/trackback/id/tr5314289423

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása