kinabolveddmeg.com

Kínábólveddmeg - BuyitfromChina

Kínábólveddmeg - BuyitfromChina

Alfawise RHC5000 akkus szakállvágó

2018. november 06. - BuyitfromChina

20181029_203736_1.jpg

Sajnos nem járunk hetente barber-shop-ba, na nem mert nem teheti meg az emberfia, hanem mert nagyon nem fér bele a napi rutinba. Ha a hölgyeknek kozmetikus, nekünk férfiaknak borbély! NEM bordély te!!!! :D Kitaláltuk, hogy mi lenne, ha berendelnénk az Alfawise akkus szakállvágóját, amivel akár a munkahelyünkön, " főni, kiugrok a retyóra" felkiáltással, emberi formát varázsolhatunk az arcberendezésünkből. Meg is rendeltük és jött a szokásos "meddigvárjakmégacsomagomra".

20181029_203803_1.jpg

Megérkezett....

Hamar kikaptuk a szürke zacsiból, már nagyon vártuk. Ismét a régi divatnak megfelelő csomagolást kaptunk, fekete-kék doboz, átlátszó műanyag zsugorított fóliás. Kicsit már nevetséges, de ez a futottak  még kategóriába belefér. Kb olyan Feelingem volt, mint amikor kari előtt elmegyek a tesco-ba és lesegetem a kozmetikai osztályon a csomagokat. Na ez pont olyan mint a nevesincs holmiknak. De kit érdekel, milyen kívül, csak az, mi van belül!?

20181029_203803_1.jpg

Bontogassunk...

Kibontva elénk tárul a szakállvágó alkalmatosságunk. Elsőre kicsinek tűnik, a borbélynak nagyobb van gondolatunk támad. De sebaj, szedjük ki a dobozból. Találunk egy Angol USER MANUAL-t, egy töltőkábelt, egy burkolatot és 3 darab "távtartót". Az akkut feltöltve kapjuk, tehát azonnal használatba is vehetjük, irány a fürdőszoba... Anyaghasználatra a megszokott ABS műanyag, kissé hanyag élekkel, annyira nem szép kidolgozással. Fogásra viszont mindezekből nem észlelünk semmit, kellemes, majdnem inkább a túl könnyű kategória. Akkumlátora egy 320mAh-s lithium-ion, amivel akár 1 órán keresztül is borbélykodhatunk... A termék teljes vízállósági besorolást kapott!

20181029_203809_1.jpg

Teszt alatt...

Első körben a nullásgépet vettük górcső alá, azzal a legnehezebb dolgozni. Mivel egy kicsit gyengébb a szőrzetem, velem kezdődött a teszt. Nullással leszedtem a nem odaillő szőrzetet, kicsit kerregett, de megoldotta a problémát! Persze ne várjuk, hogy olyan minőségi lesz elsőre, tehát 2x átmentem a bőrömön vele. Ezután a bajusz igazítása következett a 3-as távtartóval, ez már a majdnem hibátlan kategória. Szakálligazításra az 5mm-es táv a hozzám illő, tehát azzal ugrottam neki. Ezzel is elboldogult szépen, nem nagyon kerregett. Igaz, mint fentebb írtam, többször át kellett mennem rajt, de lehet, hogy ez az én szakértelmem hiánya. Amint végeztem az eltávolítással, azonnal víz alá tettem, tesztelve, hogy meddig bírja. Kibírta a meleg vizet, szépen elöblítettem. A fej cserélhető, az borotva ár feléért lehet hozzájutni. Lehet érdemesebb ezt leadni és vásárolni egy másikat helyette. 

Szerintem szerethető kis termék, könnyen zsebrevágható. Munkásságára panasz nincs, akkuja 3-4 borotválkozást is kibír! Csak ajánlani tudom, főleg, ha akciós, mert akkor 3.000 Ft alatt van az ára!

Itt veheted meg: https://www.gearbest.com/electric-shavers/pp_009134595800.html?wid=1433363&lkid=12752867

20181029_204015_1.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://kinabolveddmeg.blog.hu/api/trackback/id/tr3214356365

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása